لینک دانلود فایل<پاورپوینت مبانی بازاریابی مبحث ​​برنامه ریزی استراتژی های بازاریابی>

مبانی بازاریابی مبحث برنامه ریزی استراتژی های بازاریابی, دانلود پاورپوینت مبانی بازاریابی مبحث برنامه ریزی استراتژی های بازاریابی, پاورپوینت در مورد مبانی بازاریابی مبحث برنامه ریزی استراتژی های بازاریابی, تحقیق مبانی بازاریابی مبحث برنامه ریزی استرا,,, پاورپوینت مبانی بازاریابی مبحث ​​برنامه ریزی استراتژی های بازاریابی نمونه ی دیگری از مجموعه فایل ها با عنوان پاورپوینت مبانی بازاریابی مبحث ​​برنامه ریزی استراتژی های بازاریابی. آماده دریافت می باشد برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

پاورپوینت مبانی بازاریابی مبحث ​​برنامه ریزی استراتژی های بازاریابی

دانلود پاورپوینت با موضوع مبانی بازاریابی مبحث ​​برنامه ریزی استراتژی های بازاریابی،
فرمت فایل : پاورپوینت ( PPT ) قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 40


بخشی از متن پاورپوینت:

استراتژي جديد فورد ”رو به جلو“
شركت فورد يكي از 10 شركت سودآور در
جهان با فروش سالانه حدود 7 ميليون دستگاه خودرو در سرتاسر جهان مي باشد .
ولي اين شركت هميشه هم خوش شانس نبوده. بنحويكه در سال 2005بعلت هزينه هاي
بالاي حقوق بازنشستگان وافزايش قيمت بنزين دچار بحران شد. بهمين منظور
درصدد بازپس گيري جايگاه خود با اتخاذ استراتژي جديدي برآمد. طبق اين
استراتژي فورد براي كاهش هزينه ها اقدام به كاهش ظرفيت توليد و تعطيل نمودن
16كارخانه در طول 6 سال نمود وبا تمركز مجدد بر روي مشتريان بخشهاي خاصي
از بازار را هدفگذاري نمودند. لذا براي جذب خانم ها مراكزخاصي با امكاناتي
چون خدمات زيبايي ، تناسب اندام ، موزيك همراه با امكان تست رانندگي خودرو
فراهم كرد.
استراتژي چيست ؟
آنسوف : انتخاب زمينه هايي از فعاليت كه با اهداف سازمان منطبق باشد
اندروز : الگوي منظورها، مقاصد، اهداف، خط مشي هاي اصلي و طرح هايي جهت دستيابي به اهداف
آلفرد
چندلر : يك طرح واحد، همه جانبه و تلفيقي كه، نقاط قوت و ضعف سازمان را با
فرصت ها و تهديدهاي محيطي مربوط ساخته و دستيابي به اهداف اصلي سازمان را
ميسر مي سازد